Matrícula

La matrícula serveix per formalitzar el teu ingrés al programa i atorgar-te els drets al títol o certificat corresponent en la mesura en que el superis. Per a evitar-te ensurts amb la documentació requerida, et recomanem que et matriculis en els primers dies del període previst.

Dates per a la matrícula

del 08/03/2019 al 07/10/2019

Pagament fraccionat

Aquest programa permet el pagament en diversos terminis.
Pots consultar-ne el detall a la direcció/coordinació de l'estudi.

Formes de pagament de la matrícula

Pots fer el pagament de tres formes:

• Amb targeta de crèdit o dèbit (acceptem Visa i MasterCard).
  • Per transferència bancària.

Matrícula online o presencial:

Si superes l'admissió, rebràs per email les instruccions per matricular-te. Òbviament, no et pots matricular sense haver estat prèviament admès.

Pots matricular-te online o presencialment:

Matrícula online:

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols matricular. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 3339 i Edició: 6

Per matricular-te necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tries pagament per TPV (targeta) i no realitzes el pagament en el moment de la matrícula, pots fer-ho més endavant a través d'aquest link.

Matrícula presencial:

També pots matricular-te en persona. Per fer-ho, hauràs de demanar cita prèvia. Consulta el mapa i horaris.

Manual per a la matrícula

Manual per a l'obtenció del NIU

Recorda que si fas la matrícula online serà necessari que enviïs després la documentació compulsada per correu postal, o bé que vinguis presencialment a l'Escola de Postgrau (hauràs de demanar cita prèvia) amb la documentació compulsada o l'original (et serà compulsada).

Consulta el coordinador davant de qualsevol dubte.

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.