Màster en Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital (Presencial)

L'entorn digital i la seva constant evolució suposen un repte i també una oportunitat a l'hora de plantejar campanyes de comunicació eficaces. Converteix-te en un professional en aquest àmbit!

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online i recorda que has de pujar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la direcció pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis el tipus d'estudi (màster, diploma o curs) i els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 2193 i Edició: 16

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

 

Dates d'inscripció

del 10/02/2023 al 04/02/2024

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE o TIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent

- Curriculum vitae
- Carta de motivació indicant interessos i aptituds.

Requisits d'accés

Aquest màster i diploma de postgrau estan dirigits a diplomats/llicenciats/graduats universitaris, enginyers, professionals de la comunicació, el màrqueting, dissenyadors, informàtics, professors i professionals de l'empresa en tots els seus àmbits, amb titulació universitària d'un mínim de 180 ECTS o equivalent.
Tot i que per a un desenvolupament òptim l'ideal és comptar amb alguns coneixements bàsics sobre comunicació i/o publicitat & màrqueting (per ex. estudis universitaris en Publicitat i RRPP, Periodisme, Com. Audiovisual, Disseny gràfic, ADE, Màrqueting, Comunicació social, etc.), el programa està pensat per a tot tipus de perfils acadèmics i professionals, ja que a l'inici defineix certes bases, i a mesura que avança el curs va concretant i especialitzant.
El perfil d'Estratègia, Creativitat i Eines de Màrqueting Digital és ideal per a complementar la formació o accedir a perfils de: Directors creatius, Directors d'art, Dissenyadors, Planners, Community Managers, Directors de comptes, Executius de comptes, Responsables del departament de Màrqueting, Responsables del departament de Comunicació, Gestors de Continguts, Responsables de Gabinets de Comunicació i RRPP a Empreses i Mitjans Digitals.

Criteris de selecció

- Es donarà preferència a aquells alumnes amb titulació universitària en publicitat, comunicació audiovisual o similars, amb més de dos anys d'experiència en el sector de la publicitat/comunicació.
- Tindran preferència aquells alumnes que adjuntin el link a un book on-line o projecte digital realitzat dins l'àmbit professional o per iniciativa pròpia (blogs, perfil a LinkedIn, etc.).
- Cada any es procura formar un grup heterogeni quant als perfils dels alumnes, de manera que es puguin compartir diferents punts de vista a l'aula enriquint així l'experiència del màster.
- Tots els alumnes adjunten amb la seva sol·licitud d'admissió dos textos: un explicant les seves motivacions per a fer el màster i un altre parlant d'interessos i aptituds. Es donarà preferència a aquells alumnes que mostrin una alta motivació, una actitud positiva i creativa i voluntat de treball, tan individual com en equip.
- Tindran preferència els alumnes que desitgin realitzar el Màster sobre aquells que vulguin realitzar únicament la Diploma de Postgrau.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?