Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació (Semipresencial)

Presentació

En aquest màster semipresencial t'oferim la possibilitat de combinar una part de el programa docent de forma online, amb total flexibilitat d'horaris i des de qualsevol part de món i una part presencial que pots cursar a Barcelona (Campus UAB) o als EUA:
- A Barcelona assistiràs a classes impartides per docents de la UAB, que es troba entre les universitats espanyoles líders en rànquings mundials, i professionals que actualment ocupen càrrecs de direcció (agències i anunciants).
- Als EUA podràs viure una experiència d'immersió professional amb l'objectiu de potenciar la teva networking, conèixer de primera mà la metodologia de treball d'agències internacionals líders i participar en classes a la prestigiosa Fordham University de NY. Coneixeràs de la mà de directius i líders d'agències multinacionals les estratègies implementades per les empreses que complementen la formació teoricopràctica brindada en la modalitat online, així com les tendències en digital communication & PR, eines indispensables per a la teva formació en la direcció en relacions públiques des d'una òptica global i internacional.

L'important canvi i impacte que suposa l'aplicació de les noves tecnologies i la digitalització en l'àmbit de la comunicació ens porta a canviar paradigmes per seguir sent competitius en un mercat altament saturat, en què l'adaptació a la innovació és absolutament necessària.
La convergència entre el digital i el físic és actualment un factor rellevant en tota estratègia de comunicació. D'això sorgeix l'experiència phygital, marc en què multitud d'empreses s'esforcen per desenvolupar estratègies i accions de comunicació en què la combinació de les dues realitats configuren experiències inoblidables per al consumidor.
En el màster combinem les dues realitats, el món online i el món offline, estant tots dos presents en totes les àrees o temàtiques que es desenvolupen en el mateix, configurant estratègies de comunicació integral per assolir uns objectius de màrqueting i comunicació.

Objectius

- En el màster s'ofereix als alumnes la preparació per fer un salt en el desenvolupament de la seva carrera professional i afrontar reptes futurs en l'àmbit de la comunicació per assolir els seus fiques professionals.
- La formació va enfocada a que els alumnes puguin desenvolupar la seva carrera professional en departaments de comunicació d'empreses anunciants i en consultores o agències de comunicació i relacions públiques.

- Desenvolupar i ampliar els coneixements dels alumnes en el camp de les Relacions Públiques i la Comunicació Corporativa en recerca d'una major especialització i professionalització. Per a això s'utilitza en gran mesura el sistema learning by doing, a través del qual els alumnes treballen casos reals, en els quals poden desenvolupar i aplicar: el seu talent, creativitat, innovació, coneixement, conceptualització i professionalització.

Requisits d'accés

Titulación universitària. Àmbitos más frecuentes: Ciencias de la Comunicación (Publicidad y Relaciones Públicas, Periodismo, Comunicación Audiovisual), Administración y Dirección de Empresas (ADE), Relaciones Internacionales, Marketing, Economía, Derecho, Relaciones Laborales, Turismo, y otros ámbitos afines. Se valorarán titulaciones de otros ámbitos.

Com a professionals de la comunicació, en el següent tipus d'empreses:
- Agències i Consultores de relacions publiques
- Agències de Comunicació
- Gabinets de Comunicació Periodística
- Emprenedoria
- Departaments de Comunicació Corporativa
- Departaments de Relacions Públiques Internes, Gestió d'Esdeveniments,
- Departament de Màrqueting
- Brand Manager
- Product Manager (màrqueting)
- Direcció de Comunicació
- Direcció de Comptes (agència)
- Gestor de Patrocini i Mecenatge,
- Departament de Recursos Humans (gestió de la comunicació interna).
- També actuant com a assessor de comunicació integral en diferents organitzacions com: ONG, col.legis professionals, institucions (públiques o privades), fundacions.

Ivonne Dalmases

Telèfon: 935814067

Correu electrònic: master.rrpp@uab.es

Web: http://rrppmaster.uab.es

Màster propi UAB
10% de descompte Alumni Premium

1a Edició
Places: 40
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 4011/1
Preu: 5600 ¤

Veure el detall del preu

Modalitat: Semipresencial
Lloc: Aules UAB
Dates: del 02/11/2020 al 22/06/2021
Idioma de docència:
Castellà (90%), Anglès (10%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.