Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació (Semipresencial)

Combina el millor d'un màster presencial i un online: la flexibilitat d'estudiar des de casa al teu propi ritme, amb l'experiència de les classes i visites a empreses d'Europa o dels EUA per conèixer les seves estratègies i les seves formes de treball

• Màster propi UAB
  • Codi de l'estudi: 4011/2
  • 2a edició
  • Modalitat: Semipresencial
  • Crèdits: 60 ECTS
  • Inici: 01/11/2021
  • Final: 06/07/2022
  • Places: 40
  • Orientació: Professional
  • Preu: 5600 €
  • Preu especial 5040 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium+
  • Idioma de docència: Castellà (90%), Anglès (10%)
  • Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació UAB/ Aules Moodle

Basat en el Blended Learning, amb aquesta modalitat semipresencial assistiràs a classes impartides per docents de la UAB (entre les líders en rànquings mundials) i professionals que actualment ocupen càrrecs de direcció (agències i anunciants).

Barcelona: durant una setmana participaràs en classes i workshops a la UAB per professionals en actiu d'agències/anunciants i docents.

Els Estats Units: durant 10 dies viuràs una immersió professional coneixent la metodologia de treball d'agències líders (Nova York + Miami), assistint a classes en una universitat americana. Complementaràs la teva formació teoricopràctica brindada en la modalitat online amb les tendències en Digital Communication & Public Relations, ambdues eines indispensables per a la teva formació en la direcció en relacions públiques des d'una òptica global i internacional.

Quins avantatges competitius obtens cursant aquest màster:

• Combines el programa docent i professional de la modalitat presencial mantenint la flexibilitat i autonomia d'estudiar des de casa.
  • Desenvolupes habilitats necessàries i demandades en àmbits laborals internacionals: capacitat de treball remot, habilitats de comunicació, gestió d'estratègies i projectes.
  • Potències un vincle directe de networking entre companys i professionals d'Agències de Comunicació i Relacions Públiques líders, els que comparteixen i transmeten el seu saber fer professional a través de casos i experiències reals.
  • Accedeixes a material de treball, incloent-hi conferències i continguts online, exclusiu i enfocat cap a l'especialització professional.

Com a professionals de la comunicació, en el següent tipus d'empreses:
- Agències i Consultores de relacions publiques
- Agències de Comunicació
- Gabinets de Comunicació Periodística
- Emprenedoria
- Departaments de Comunicació Corporativa
- Departaments de Relacions Públiques Internes, Gestió d'Esdeveniments,
- Departament de Màrqueting
- Brand Manager
- Product Manager (màrqueting)
- Direcció de Comunicació
- Direcció de Comptes (agència)
- Gestor de Patrocini i Mecenatge,
- Departament de Recursos Humans (gestió de la comunicació interna).
- També actuant com a assessor de comunicació integral en diferents organitzacions com: ONG, col.legis professionals, institucions (públiques o privades), fundacions.

Pràctiques

Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral.

Per a aquest estudi, són possibles les pràctiques no curriculars (optatives):

• No curriculars
    Com a alumne matriculat a la UAB, disposes d’accés al portal de l'ocupació de la Universitat, el Servei d'Ocupabilitat mitjançant el qual pots participar en processos de selecció, tant per a estades de pràctiques no curriculars com per aconseguir un contracte de treball. En ambdós casos, cal que t’inscriguis a l’aplicació Nexus.

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Jesica Menendez

Telèfon: 935814468

Vols rebre més informació?