- Màster propi UAB
- Codi de l'estudi: 4011/2
- 2a edició
- Modalitat: Semipresencial
- Crèdits: 60 ECTS
- Inici: 01/11/2021
- Final: 06/07/2022
- Places: 40
- Orientació: Professional
- Preu: 5600 ¤
-
Preu especial 5040 ¤
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium
- Idioma de docència: Castellà (90%), Anglès (10%)
- Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació UAB/ Aules Moodle
Basat en el Blended Learning, amb aquesta modalitat semipresencial assistiràs a classes impartides per docents de la UAB (entre les líders en rànquings mundials) i professionals que actualment ocupen càrrecs de direcció (agències i anunciants).
Barcelona: durant una setmana participaràs en classes i workshops a la UAB per professionals en actiu d'agències/anunciants i docents.
Els Estats Units: durant 10 dies viuràs una immersió professional coneixent la metodologia de treball d'agències líders (Nova York + Miami), assistint a classes en una universitat americana. Complementaràs la teva formació teoricopràctica brindada en la modalitat online amb les tendències en Digital Communication & Public Relations, ambdues eines indispensables per a la teva formació en la direcció en relacions públiques des d'una òptica global i internacional.
Quins avantatges competitius obtens cursant aquest màster:
- Combines el programa docent i professional de la modalitat presencial mantenint la flexibilitat i autonomia d'estudiar des de casa.
- Desenvolupes habilitats necessàries i demandades en àmbits laborals internacionals: capacitat de treball remot, habilitats de comunicació, gestió d'estratègies i projectes.
- Potències un vincle directe de networking entre companys i professionals d'Agències de Comunicació i Relacions Públiques líders, els que comparteixen i transmeten el seu saber fer professional a través de casos i experiències reals.
- Accedeixes a material de treball, incloent-hi conferències i continguts online, exclusiu i enfocat cap a l'especialització professional.
Sortides professionals
Com a professionals de la comunicació, en el següent tipus d'empreses:- Agències i Consultores de relacions publiques
- Agències de Comunicació
- Gabinets de Comunicació Periodística
- Emprenedoria
- Departaments de Comunicació Corporativa
- Departaments de Relacions Públiques Internes, Gestió d'Esdeveniments,
- Departament de Màrqueting
- Brand Manager
- Product Manager (màrqueting)
- Direcció de Comunicació
- Direcció de Comptes (agència)
- Gestor de Patrocini i Mecenatge,
- Departament de Recursos Humans (gestió de la comunicació interna).
- També actuant com a assessor de comunicació integral en diferents organitzacions com: ONG, col.legis professionals, institucions (públiques o privades), fundacions.
Pràctiques
Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral.
Aquestes pràctiques poden ser curriculars (obligatòries) o no curriculars (optatives).
- Curriculars
Les pràctiques curriculars són aquelles que s’inclouen al currículum dels estudis i, per tant, cal superar-les per obtenir la titulació. La coordinació del teu programa t’explicarà el detall de com, on i en quines condicions cal realitzar-les.
- No curriculars
Com a alumne matriculat a la UAB, disposes d’accés al portal de l'ocupació de la Universitat, el Servei d'Ocupabilitat mitjançant el qual pots participar en processos de selecció, tant per a estades de pràctiques no curriculars com per aconseguir un contracte de treball. En ambdós casos, cal que t’inscriguis a l’aplicació Nexus.
Beques i ajuts
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Contacte
Jesica Menendez
Telèfon: 935814468