Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional (Semipresencial)

Continguts

El Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional s'estructura en 5 grans mòduls.

En els tres primers mòduls (1-3) s'imparteix les següents assignatures:

Introducció a la Direcció de Comunicació; El director de Comunicació; Comunicació Intitucional i Corporativa; Reputació i Mètriques; Comunicació Interna; Comunicació en situacions de crisi; Planificació estratègica de MK; Relacions institucionals, protocol i organització d'esdeveniments; Comunicació interactiva; Recerca de comunicació; Branding: comunicació de marca; Habilitats Directives; Responsabilitat Social Corporativa;

En el quart mòdul es desenvolupa el Curs d'Especialització en Planificació estratègica de la comunicació integral, en modalitat presencial.

En el cinquè mòdul es realitzar el Treball Final de Màster.

Assignatura Crèdits Caràcter
La direcció de comunicació
15 ECTS Obligatòria
Gestió dels valors intangibles
12 ECTS Obligatòria
Estratègies de comunicació de màrqueting integral i aplicació de noves tecnologies en la comunicación de les organitzacions
12 ECTS Obligatòria
Planificació estratégica de la comunicació integral
6 ECTS Obligatòria
Treball de fi de Màster
15 ECTS Obligatòria

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament.