Requisits d'accés

Llicenciats o graduats, enginyers o enginyers tècnics en disciplines de l'àmbit temàtic de la comunicació, la gestió empresarial o el màrqueting i la tecnologia informàtica.

Tenir un títol universitari d'un mínim de 180 ECTS, o equivalent i que puguin acreditar coneixements o experiència en l'àmbit d'estudi del programa.

Criteris de selecció

La selecció dels futurs alumnes es farà mitjançant la ponderació de l'expedient acadèmic (30%), valoració de la carta de motivació (30%) i experiència professional (40%).

Els candidats hauran de fer arribar el CV, expedient acadèmic i carta de motivació. En la selecció es tindrà en compte l'expedient acadèmic, la motivació i molt especialment l'experiència professional acreditada en l'àmbit del programa.

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.