• Màster propi UAB
  • Codi de l'estudi: 2220/14
  • 14a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 60 ECTS
  • Inici: 11/01/2023
  • Final: 23/09/2023
  • Places: 36
  • Orientació: Professional
  • Preu: 6600 €
  • Preu especial 5940 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium+
  • Idioma de docència: Castellà (95%), Anglès (5%)
  • Lloc: Casa Convalescència, c/ Sant Antoni Maria Claret 171, 08041 Barcelona
Máster en Comunicación y Márketing Online
A l'era digital, el coneixement i el domini de les estratègies i tècniques específiques de comunicació, màrqueting i Internet resulta fonamental per assolir l'èxit en els negocis. El màster en Comunicació i Màrqueting Digital dóna resposta a les necessitats d'un ampli ventall de professionals des d'una perspectiva pluridisciplinària, actual i pràctica.

La creació, desenvolupament, optimització i rendibilització d'un projecte Digital és cada vegada una tasca més complexa en la que intervenen professionals amb perfils i formacions totalment diferents. Totes les aportacions dels actors implicats són determinants en la consecució dels objectius, però sovint els actors implicats intervenen des de perspectives diferents i contraposades.

El programa s'orienta a facilitar una formació focalitzada en el llenguatge web, en tècniques de marketing on line i comunicació digital que sigui útil per diferents perfils professionals: direcció de màrqueting on line, direcció de comunicació institucional, responsables d'User Experience, analistes web, disseny d'interacció, consultors SEO, community managers, developers, etc.

El màster en Comunicació i Màrqueting Digital està orientat en millorar el coneixement del mitjà web d'aquests professionals, facilitar la interacció entre els diferents perfils i posar-la al servei de l'obtenció d'uns resultats prèviament definits i sinèrgics amb l'estratègia de negoci.

Sortides professionals

El màster en Comunicació i Màrqueting Digital pretén dotar d'un alt nivell d'especialització a diferents perfils professionals que desenvolupen la seva activitat a Internet, bo i aportant-los un coneixement més específic sobre l'ús de la web al servei d'una estratègia de negoci.

Mercès a un enfocament clarament interdisciplinari, s'adquirirà una visió global d'especial importància per a directors de projectes, directors de màrqueting, directors de comunicació, responsables de canal web, webmasters, analistes i consultors.

A la vegada, professionals amb responsabilitats més específiques com programadors, arquitectes de la informació, dissenyadors, maquetadors, copy writers, product managers, etc., seran capaços de desenvolupar la seva feina d'una manera més sinèrgica per la consecució dels objectius de l'empresa.

Finalment, el màster en Comunicació i Màrqueting Digital s'orienta tant als professionals que participen o lideren el projecte web d'una empresa o institució com als nous emprenedors que veuen Internet com un canal més per rendibilitzar una idea de negoci o bé que han trobat un nínxol en el mercat que els permet crear un web com a idea de negoci.

Pràctiques

Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral.

Per a aquest estudi, són possibles les pràctiques no curriculars (optatives):

  • No curriculars
    Com a alumne matriculat a la UAB, disposes d’accés al portal de l'ocupació de la Universitat, el Servei d'Ocupabilitat mitjançant el qual pots participar en processos de selecció, tant per a estades de pràctiques no curriculars com per aconseguir un contracte de treball. En ambdós casos, cal que t’inscriguis a l’aplicació Nexus.

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Contacte

Adrian Padilla Molina

Més informació

Vols rebre més informació?