Continguts

El temari s'estructura en 4 m˛duls i un treball de fi de mÓster. El primer m˛dul que Ús, un aterratge contextual que ofereix un doble itinerari: una formaciˇ en tecnologies web destinada als alumnes provinents de la comunicaciˇ o el mÓrqueting o bÚ una formaciˇ en comunicaciˇ i mÓrqueting destinada als alumnes amb formaciˇ tecnol˛gica. El segon m˛dul estÓ dedicat a la comunicaciˇ digital, el tercer al mÓrqueting digital i el darrer a la gestiˇ i desenvolupament de projectes.

En definitiva, el mÓster en Comunicaciˇ i MÓrqueting Digital pretÚn dotar dĺuna formaciˇ dĺexcel.lŔncia a professionals en actiu que ja treballen en el sector Internet o tenen la preparaciˇ per fer-ho, bo i aportant-los un coneixement mÚs profund sobre la web i sobre les altres disciplines i professionals que hi intervenen.

Assignatura CrŔdits CarÓcter
Introducciˇ a la comunicaciˇ i el mÓrqueting
6 ECTS Optativa
MÓrqueting digital
Comunicaciˇ digital
15 ECTS Obligat˛ria
Gestiˇ i desenvolupament de projectes
9 ECTS Obligat˛ria
Introducciˇ a la tecnologia
6 ECTS Optativa
Treball de fi de mÓster
15 ECTS Obligat˛ria

Contacta directament amb la coordinaciˇ del programa *Camps obligatoris

RebrÓs c˛pia de la teva consulta per e-mail immediatament i a mÚs t'adjuntem un PDF amb tota la informaciˇ del programa.