Continguts
El contingut de la diplomatura s'articula en base a 2 mòduls:
M1. DISSENY CONTEXTUAL (15 ECTS)
M2. DISSENY performatiu (15 ECTS)
Assignatura | Crèdits | Caràcter |
---|---|---|
Disseny Contextual |
15 ECTS |
Obligatòria |
Disseny Performatiu |
15 ECTS |
Obligatòria |
Itineraris
Aquest estudi pertany al màster Made Trans. Disseny i Espais en Transició (codi TCS 4536/2)
Competències bàsiques
- Posseir i comprendre coneixements que aportin una base o oportunitat de ser originals en el desenvolupament i/o aplicació d'idees.- Que els estudiants sàpiguen aplicar els coneixements adquirits i la seva capacitat de resolució de problemes en entorns nous o poc coneguts dins de contextos més amplis (o multidisciplinaris) relatius al seu camp d'estudi.
- Que els estudiants siguin capaços d'integrar coneixements i enfrontar-se a la complexitat de formular judicis a partir d'una informació que, sent incompleta o limitada, inclogui reflexions sobre les responsabilitats socials i ètiques vinculades a l'aplicació dels seus coneixements i judicis.
- Que els estudiants sàpiguen comunicar les seves conclusions amb els coneixements i raons últimes que les sustenten a públics especialitzats i no especialitzats d'una manera clara i sense ambigüitats.
- Que els estudiants tinguin les habilitats d'aprenentatge que els permetin continuar estudiant d'una manera que haurà de ser en gran mesura autodirigida o autònoma.
Competències específiques
- Avaluar usos i programar funcions orientades a la concepció i formalització de projectes de disseny i innovació.
- Demostrar comprendre els llenguatges, actituds i estratègies operatives del disseny situat.
- Demostrar una visió holística, responsable i ampliada de el disseny.
- Fer una estratègia on el disseny tingui la capacitat d'intervenir en dominis socials, polítics, econòmics, morals, tecnològics, culturals i artístics.
Competències transversals
- Capacitat de comunicació oral i escrita.
- Capacitat per treballar en equip així com aptituds per al diàleg amb els diferents agents i disciplines que poden intervenir en el desenvolupament d'un projecte de disseny.
- Capacitat d'iniciativa i esperit innovador.
- Capacitat resolutiva i presa de decisions en el procés projectual.
- Capacitat per a la integració i síntesi de coneixements obtinguts en contextos i situacions diferents amb flexibilitat i creativitat.
- Orientar l'acció del disseny a partir de valors de respecte en entorns socials, mediomabientales i culturals.
- Demostrar que es coneixen els fenòmens innovadors i els nous llenguatges i propostes culturals.
- Demostrar predisposició pel rigor i l'experimentació creativa.
- Desenvolupar un esperit crític.
- Ser capaç de llegir i interpretar imatges i formes en relació a contextos.
- Organitzar i sistematitzar fonts complexes i heterogènies d'informació.
Títol que s'obté
Diploma de Postgrau en Made Trans. Disseny Contextual i Performatiu