Postgrau en Gestió de Documents Electrònics

Formació especialitzada que capacita als professionals de l'arxivística per a la gestió, el tractament i la preservació dels documents electrònics

Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives virtuals del 17 al 21 de maig: resol els teus dubtes directament amb la coordinació del màster, postgrau o doctorat que vols dur a terme. Inscripció oberta!

  • Postgrau UAB
  • Codi de l'estudi: 1652/5
  • 5a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 30 ECTS
  • Inici: 01/10/2011
  • Final: 30/12/2012
  • Places: 38
  • Orientació: Professional
  • Preu: 2800 €
  • Idioma de docència: Català (55%), Castellà (15%), Anglès (10%), Francès (10%), Italià (10%)
  • Lloc: Escola d'Administració Pública de Catalunya. C/ Girona 20, Barcelona.

El postgrau en Gestió de Documents Electrònics ofereix una formació online que incorpora els últims avenços en els àmbits de la gestió dels documents electrònics, les tecnologies d'accés, l'ús i la reutilització de la informació digital, les polítiques de transparència, l'accessibilitat, i la e-Administració.

El programa aporta les eines necessàries per donar resposta a les demandes de la societat del coneixement i de l'administració electrònica, tant en organitzacions públiques com privades. Té en compte els diversos aspectes que han de permetre una correcta gestió dels documents, tant els normatius i legals com els tecnològics i, sobretot, els aspectes relacionats amb la seva gestió i tractament.

La docència és impartida per professorat acadèmic i professionals de reconegut prestigi dels àmbits que s'inclouen en el pla d'estudis.

Sortides professionals

Les sortides professionals les podem detectar en diversos àmbits:

- L'administració pública en tant que impulsora de l'administració electrònica (administració estatal, administracions autonòmiques, diputacions, consells comarcals, ajuntaments, etc.).

- En organitzacions, entitats privades i empreses (universitats, associacions i col·legis professionals, centres docents, institucions eclesiàstiques, entitats financeres, immobiliàries, professionals, sector sanitari i clínic, mitjans de comunicació, etc.).

- En empreses de serveis documentals i arxivístics (consultoria, organització d'arxius, serveis de digitalització, sistemes de seguretat documental, destrucció de documents, aplicacions informàtiques de gestió documental, etc.).

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Esc. Superior d'Arxivística i Gestió de Documents

Centres col·laboradors

Escola d'Administració Pública de Catalunya
Associació d'Arxivers de Catalunya

Contacte

Jordi Sequero Ruiz

Telèfon: 935811308

Web del programa

http://www.esaged.com

Vols rebre més informació?