Postgrau en Direcció Executiva de Serveis de Gestió de Documents i Arxius

Formació especialitzada per a professionals de l'arxivística per dur a terme tasques estratègiques de direcció, planificació, gestió i comunicació a centres d'arxius i serveis de gestió documental

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Inscripció online o presencial

Pots sol·licitar l'admissió de manera online o presencial.
 

Inscripció online:

Escaneja prèviament la documentació requerida per a tenir-la a punt.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 3313 i Edició: 5

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, envia'ns un correu electrònic a formacio.continua.fuabformacio@uab.cat o truca'ns al 93 592 9710.


Inscripció presencial:

També pots inscriure't en persona, venint a la secretaria acadèmica de FUAB Formació, edifici blanc, planta baixa, campus de la UAB. Consulta el mapa i horaris. Telèfon: 93 592 9710; mail: formacio.continua.fuabformacio@uab.cat

 

Dates d'inscripció

del 10/01/2023 al 15/04/2023

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE (escanejat per les dues cares) o passaport vigent
- Fotografia mida carnet (176 x 220 px. en format jpg)

Currículum Vitae

Requisits d'accés

S'hi pot accedir des de qualsevol llicenciatura, grau o diplomatura. En casos justificats, es pot permetre l'accés d'estudiants no titulats amb demostrada experiència professional i en cas de superar el programa rebran un certificat d'assistència.

El postgrau s'adreça a professionals i a futurs professionals de l'administració pública, del sector privat o empresarial que hagin d'elaborar i gestionar elements claus com la planificació estratègica d'un centre o servei, els seus recursos humans, econòmics i tecnològics, i la comunicació dels propis productes i serveis, dins i/o fora de la seva organització.

I també als tècnics i professionals que han d'administrar components estratègics per a una direcció (arxivers, gestors de documents, informàtics, tècnics de l'administració, etc).

Criteris de selecció

A través del currículum es valorarà la vinculació professional dels preinscrits amb el sector dels arxius i el tractament dels documents fotogràfics, amb preferència per a les persones que exerceixen professionalment en aquests àmbits.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?