Fira Virtual de Màsters i Postgraus UAB

Sessions informatives virtuals del 22 al 26 de febrer: Resol els teus dubtes directament amb la coordinació del màster o postgrau. Inscripció oberta!

  • Postgrau UAB
  • Codi de l'estudi: 3370/7
  • 7a edició
  • Modalitat: Semipresencial
  • Crèdits: 30 ECTS
  • Inici: 17/09/2021
  • Final: 20/06/2022
  • Places: 40
  • Orientació: Professional
  • Preu: 2130 ¤
  • Preu especial 1917 ¤
    Col·lectiu d'aplicació: Haver fet i superat el curs 3744
  • Idioma de docència: Anglès
  • Lloc: Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest Postgrau en contingut i la pedagogia aprenentatge integrat de llengua (AICLE) està dirigit a professors de primària i secundària de qualsevol matèria escolar que estan compromesos amb el territori i que participin plenament en els projectes educatius i lingüístics a les seves escoles. El programa, que inclou els fonaments de l'educació plurilingüe, busca ajudar els mestres a desenvolupar una àmplia gamma de recursos discursius específics i eines pedagògiques per ensenyar de manera eficient, el seu àmbit en anglès a menor domini de l'anglès (LEP) en el context de les escoles catalanes.

Es recomana als participants que tenen habilitats lingüístiques assolits a nivell C1 del Marc Europeu de Referència per al final del curs. Els serveis d'idiomes de la universitat (SDL) de la UAB ofereixen sessions d'examen al juny i febrer, que permeten als candidats certificar el seu nivell de competència.

Sortides professionals

- Els mestres de l'ensenyament primari, secundària inferior i superior i els estudis professionals especialitzats en l'ensenyament AICLE.
- Els coordinadors i assessors que treballen en programes AICLE a educació primària, secundària inferior i superior i els estudis de formació professional.
- Els avaluadors de programes AICLE (directors, supervisors, administradors).
- Els dissenyadors i avaluadors dels materials d'ensenyament CLIL (editors).

Pràctiques

The required internship module involves three stages: participant observation, supervised teaching practice and autonomous teaching practice. All through the process the candidate’s teaching practice in CLIL will be supervised by a UAB tutor and a school mentor. The module is evaluated according to the following parameters: practicum portfolio, assessed by the UAB tutor (50%) and the school mentor’s report (50%).

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Facultat de Ciències de l'Educació

Centres col·laboradors

Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Contacte

Anastasia Lovtskaya

Web del programa

http://clil.cat/

Vols rebre més informació?