Postgrau en Comunicació i Gastronomia: Salut, Sostenibilitat i Cultura (Semipresencial)

Postgrau en Comunicació i Gastronomia: Salut, Sostenibilitat i Cultura
El Posgtrau en Comunicació i Gastronomia: Salut, sostenibilitat i cultura vol analitzar els aspectes comunicatius relacionats amb el sector enogastronòmic i els seus vincles amb la salut, la sostenibilitat i la cultura. En aquest sentit, amb un clar enfocament professional, el Postgrau busca facilitar eines i recursos per al disseny, el desenvolupament i la gestió d'iniciatives i projectes comunicatius dins el món de la gastronomia. De la mateixa manera, es vol concedir un especial protagonisme als aspectes vinculats amb el sector cultural, la tecnologia i la indústria dels aliments i la salut.

Objectius

- Conèixer el panorama mediàtic i estructura comunicativa dels mitjans i continguts centrats en gastronomia, alimentació i salut.

- Formar professionals experts en l'ús de les tècniques periodístiques aplicades a la producció de continguts i estratègies comunicatives en el sector enogastronòmic i de la tecnologia de l'alimentació.

- Preparar professionals per a la producció de continguts de diferent enfocament i tipologia especialitzats en enogastronomia i tecnologia dels aliments per a premsa, ràdio, televisió i Internet.

- Estudiar els paràmetres i directrius que han de guiar la concepció, disseny i desenvolupament de projectes i materials especialitzats en aquest sector temàtic.

- Facilitar les pautes per al disseny i la concepció d'esdeveniments, fira, expedicions i viatges temàtics, etc. sobre gastronomia i
alimentació/salut.

- Promoure projectes i iniciatives de periodisme o comunicació gastronòmica i de la tecnologia alimentària.

- Analitzar els fonaments de la gestió cultural i del patrimoni vinculada a la comunicació gastronòmica.

- Explorar les tendències a nivell comunicatiu en el mercat turístic, hostaler i de la restauració.

- Oferir coneixements bàsics en comunicació digital, direcció i gestió de projectes, creació de guies temàtiques, disseny de revistes, producció d'audiovisuals i multimèdia, entre d'altres, dins l'àmbit de la gastronomia i la tecnologia de l'alimentació.

- Estudiar aspectes geo-culturals generals de les regions continentals del planeta des de l'alimentació i la cultura gastronòmica.

- Conèixer a reporters, viatgers, xef, cuiners, experts del sector turístic i hostalers, etc. que han participat participen en projectes comunicatius de referència.

Requisits d'accés

Pel seu caràcter, aquest postgrau està obert a estudiants de qualsevol titulació

Sortides professionals

Les sortides professionals que ofereix el Postgrau es centren en rols comunicatius dins el camp del turisme, l'hostaleria, la tecnologia de l'alimentació i l'hoteleria. Concretament, el curs formarà professionals preparats per treballar com a redactors, editors, productors audiovisuals i/o administradors web en revistes, diaris, productores, televisions, ràdios i iniciatives multimèdia vinculades amb el sector de la gastronomia i l'alimentació. A més, el programa forma els gestors de projectes comunicatius de diferent naturalesa, responsables de comunicació i relacions públiques i màrqueting d'empreses del sector. A això se li ha d'unir la possibilitat de dissenyar i constituir una empresa pròpia en la comunicació de la gastronomia, l'enologia, el turisme gastronòmic, la tecnologia de l'alimentació, etc, a partir dels continguts que conformen el programa.

Diana Sanjinés

Telèfon: 935811689

Correu electrònic: coordinacio.elearning@uab.cat

Web: https://comunicacionygastronomia.wordpress.com/

Postgrau UAB
10% de descompte Alumni Premium

1a Edició
Places: 30
Orientació: Professional
Codi de l'estudi: 3894/1
Preu: 1960 ¤
Preu especial: 1764¤
Col·lectiu d'aplicació: ALUMNI UAB Premium

Veure el detall del preu

Modalitat: Semipresencial
Lloc: Escola de Postgrau de la UAB - Edifici U, Campus UAB, 08193 Bellaterra, Barcelona
Dates: del 03/02/2020 al 27/11/2020
Idioma de docència:
Castellà (80%), Anglès (20%)
Centres responsables:
Escola de Postgrau
Títol que s'obté:
Diploma de Postgrau en Comunicació i Gastronomia: Salut, Sostenibilitat i Cultura

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.