Postgrau en Comunicació Empresarial i Institucional (Online)

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online o presencial:

Inscripció online:

Escaneja prèviament la documentació requerida per a tenir-la a punt.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 4280 i Edició: 20

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.

Inscripció presencial:

Hauràs de demanar cita a través del nostre servei de cita prèvia.

Tutorial d'inscripció online:

Tutorial per a l'obtenció del NIU:

Dates d'inscripció

del 15/03/2020 al 25/01/2021

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens, fes click aquí)
- Expedient acadèmic
- DNI, TIE o passaport vigent

- Curriculum vitae

Consulta el coordinador davant de qualsevol dubte.

Requisits d'accés

El programa s'adreça a llicenciats, diplomats i/o graduats universitaris

Criteris de selecció

Els criteris de selecció que s'han establert per adjudicar les places són, el currículum acadèmic i professional, així com la data en què es presenta la sol.licitud d'inscripció al programa. Dins d'aquestes dues dades les preferències s'estableixen tenint en compte els següents punts:

- Llicenciats i/o graduats en comunicació amb experiència professional com a comunicadors.
- Nous llicenciats i/o graduats en comunicació.
- Llicenciats i/o graduats d'altres disciplines amb experiència professional en el camp de la comunicació.
- Llicenciats i/o graduats d'altres disciplines que volen iniciar-se en l'especialitat de comunicació.

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.

Vols rebre més informació?