Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives virtuals del 4 al 8 d'octubre: resol els teus dubtes directament amb la coordinació del màster, postgrau o doctorat que vols dur a terme. Inscripció oberta!

• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4540/1
  • 1a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 28/10/2021
  • Final: 20/05/2022
  • Places: 25
  • Orientació: Professional
  • Preu: 600 €
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Escola d’Administració Pública de Barcelona. Diputació de Barcelona
Aquest curs d'especialització ofereix una formació contínua en matèria de Relacions Laborals tant per a personal del Sector Públic com de l'Empresa privada. En deu sessions, espaiades en el temps, es podrà actualitzar en un àmbit temàtic a què sovint l'afecten canvis normatius, jurisprudencials etc. amb ponents de reconegut prestigi i materials ad hoc.

Continguts

- Jornades Universitàries d'Ocupació Pública: Últimes novetats legislatives de l'any en curs en matèria d'Ocupació Pública.
- Seminaris Universitaris d'Actualitat Laboral: Últimes novetats legislatives de l'any en curs en matèria de Relacions Laborals.
- Monogràfics d'Ocupació Pública: Protecció social, Jurisdicció, Administració Local, Reversió dels Serveis Públics i Transformació Digital.

- Accés/promoció a el sector públic.
- Accés/promoció a l'ocupació en empresa.
- Accés/promoció en gabinets jurídics-assessorament.

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques

María José Feijóo Rey

Telèfon: 619819542

Vols rebre més informació?