Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB
Sessions informatives amb les direccions i coordinacions de cada programa, del 22 al 26 de maig. Inscripcions obertes!
- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4631/10
- 10a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 6 ECTS
- Inici: 05/03/2024
- Final: 28/03/2024
- Places: 5
- Orientació: Acadèmica, Professional
- Preu: 420 €
- Idioma de docència: Castellà (75%), Català (25%)
- Lloc: Pati Maning, Carrer Montalegre, 7, Barcelona. 08001.
Aquest curs analitza el discurs publicitari des d'una perspectiva històrica i la diferent representació de gènere que se'n deriva i la importància de la publicitat a l'hora de la reproducció dels estereotips de gènere. Examina la tasca de les agències de publicitat a la vegada que s'apropa a altres discursos gràfics com són el cartellisme.
- La representació de lalteritat
- Il·lustració i còmic
- Incitació a l'odi, llibertat d'expressió i discursos dissidents
- Gènere i humor -Humor als marges-
- Realitat virtual, video-360 i projectes interactius
Continguts
- Confrontant els discursos dodi contra la ideologia de gènere.- La representació de lalteritat
- Il·lustració i còmic
- Incitació a l'odi, llibertat d'expressió i discursos dissidents
- Gènere i humor -Humor als marges-
- Realitat virtual, video-360 i projectes interactius
Itineraris
Aquest estudi pertany al Màster de Formació Permanent en Gènere i Comunicació (3339) i al diploma d'especialització Gènere i Comunicació (3708)Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Centres col·laboradors
Diputació de Barcelona
Contacte
Isabel Muntané
Telèfon: 659333074
Informació addicional
www.mastergenerecomunicacio.org