• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4631/11
  • 11a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 01/03/2025
  • Final: 02/04/2025
  • Places: 5
  • Orientació: Acadèmica, Professional
  • Preu: 420 €
  • Idioma de docència: Castellà (75%), Català (25%)
  • Lloc: Pati Maning, Carrer Montalegre, 7, Barcelona. 08001.
Aquest curs analitza el discurs publicitari des d'una perspectiva històrica i la diferent representació de gènere que se'n deriva i la importància de la publicitat a l'hora de la reproducció dels estereotips de gènere. Examina la tasca de les agències de publicitat a la vegada que s'apropa a altres discursos gràfics com són el cartellisme.

Continguts

- Confrontant els discursos d’odi contra la “ideologia de gènere”.
- La representació de l’alteritat
- Il·lustració i còmic
- Incitació a l'odi, llibertat d'expressió i discursos dissidents
- Gènere i humor -Humor als marges-
- Realitat virtual, video-360 i projectes interactius

Itineraris

Aquest estudi pertany al Màster de Formació Permanent en Gènere i Comunicació (3339) i al diploma d'especialització Gènere i Comunicació (3708)

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura

Centres col·laboradors

Diputació de Barcelona

Contacte

Isabel Muntané

Telèfon: 659333074

Informació addicional

www.mastergenerecomunicacio.org

Més informació

Vols rebre més informació?