Fira Virtual de Màsters i Postgraus UAB
Sessions informatives virtuals del 22 al 26 de febrer: Resol els teus dubtes directament amb la coordinació del màster o postgrau. Inscripció oberta!
- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3733/8
- 8a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 6 ECTS
- Inici: 08/03/2022
- Final: 31/03/2022
- Places: 5
- Orientació: Acadèmica, Professional
- Preu: 396 ¤
- Idioma de docència: Castellà (75%), Català (25%)
- Lloc: Pati Maning, Carrer Montalegre, 7, Barcelona. 08001.
Continguts
Aquest mòdul analitza el discurs publicitari des d'una perspectiva històrica i la diferent representació de gènere que se'n deriva i la importància de la publicitat a l'hora de la reproducció dels d'estereotips de gènere. Examina la tasca de les agències de publicitat a la vegada que s'apropa a altres discursos gràfics com són el cartellisme.Itineraris
Aquest estudi pertany al Màster en Gènere i Comunicació (3339)Beques i ajuts
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Centres col·laboradors
Diputació de Barcelona
Contacte
Isabel Muntané
Telèfon: 659333074