Fira Virtual de Màsters i Postgraus UAB

Sessions informatives virtuals del 22 al 26 de febrer: Resol els teus dubtes directament amb la coordinació del màster o postgrau. Inscripció oberta!

  • Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3733/7
  • 7a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 02/03/2021
  • Final: 25/03/2021
  • Places: 5
  • Orientació: Acadèmica, Professional
  • Preu: 396 ¤
  • Idioma de docència: Castellà (75%), Català (25%)
  • Lloc: Pati Maning, Carrer Montalegre, 7, Barcelona. 08001.
Aquest estudi ha estat validat per la UAB, donades les extraordinàries circumstàncies en les quals ens trobem, per impartir la seva docència en format no presencial, durant el curs 2020-2021, en funció de la situació sanitària.


Aquest mòdul analitza el discurs informatiu i publicitari i la diferent representació de gènere que se'n deriva, examina la tasca de les agències de publicitat a la vegada que s’apropa a altres discursos gràfics com són les publicacions sectorials per dones i homes, la literatura, l'humor i el còmic.

Continguts

- Gènere i representació publicitària
- Gènere i creativitat: el món de les agències de publicitat
- La representació dels cossos en diferents formats comunicatius
- Els altres gèneres a les informacions
- Apoderament o submissió: el discurs de la premsa sectorial adreçada a les dones
- Fotoperiodisme
- Construcció de la diversitat de gènere al còmic i la literatura

Itineraris

Aquest estudi pertany al Màster en Gènere i Comunicació (3339)

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura

Centres col·laboradors

Diputació de Barcelona

Contacte

Isabel Muntané

Telèfon: 659333074

Vols rebre més informació?