Curs en Representació de Gènere a la Publicitat i a Altres Discursos Gràfics

Presentació

Aquest estudi ha estat validat per la UAB, donades les extraordinàries circumstàncies en les quals ens trobem, per impartir la seva docència en format no presencial, durant el curs 2020-2021, en funció de la situació sanitària.


Aquest mòdul analitza el discurs informatiu i publicitari i la diferent representació de gènere que se'n deriva, examina la tasca de les agències de publicitat a la vegada que s’apropa a altres discursos gràfics com són les publicacions sectorials per dones i homes, la literatura, l'humor i el còmic.

Continguts

- Gènere i representació publicitària
- Gènere i creativitat: el món de les agències de publicitat
- La representació dels cossos en diferents formats comunicatius
- Els altres gèneres a les informacions
- Apoderament o submissió: el discurs de la premsa sectorial adreçada a les dones
- Fotoperiodisme
- Construcció de la diversitat de gènere al còmic i la literatura

Requisits d'accés

Cap d’específic.

Itineraris

Aquest estudi pertany al Màster en Gènere i Comunicació (3339)

Contacte

Isabel Muntané

Telèfon: 659333074

Correu electrònic: Isabel.muntane@uab.cat

Curs d'especialització UAB

7a Edició
Places: 5
Orientació: Acadèmica, Professional
6 ECTS
Codi de l'estudi: 3733/7
Modalitat: Presencial
Lloc: Pati Maning, Carrer Montalegre, 7, Barcelona. 08001.
Dates: del 02/03/2021 al 25/03/2021
Idioma de docència:
Castellà (75%), Català (25%)
Centres responsables:
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Centres col·laboradors:
Diputació de Barcelona
Títol que s'obté:
Certificat d'Aprofitament del curs Representació de Gènere a la Publicitat i a Altres Discursos Gràfics

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament.