Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives virtuals del 17 al 21 de maig: resol els teus dubtes directament amb la coordinació del màster, postgrau o doctorat que vols dur a terme. Inscripció oberta!

  • Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3733/8
  • 8a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 08/03/2022
  • Final: 31/03/2022
  • Places: 5
  • Orientació: Acadèmica, Professional
  • Preu: 396 €
  • Idioma de docència: Castellà (75%), Català (25%)
  • Lloc: Pati Maning, Carrer Montalegre, 7, Barcelona. 08001.

Continguts

Aquest mòdul analitza el discurs publicitari des d'una perspectiva històrica i la diferent representació de gènere que se'n deriva i la importància de la publicitat a l'hora de la reproducció dels d'estereotips de gènere. Examina la tasca de les agències de publicitat a la vegada que s'apropa a altres discursos gràfics com són el cartellisme.

Itineraris

Aquest estudi pertany al Màster en Gènere i Comunicació (3339)

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura

Centres col·laboradors

Diputació de Barcelona

Contacte

Isabel Muntané

Telèfon: 659333074

Vols rebre més informació?