• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 4478/1
  • 1a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 6 ECTS
  • Inici: 01/10/2021
  • Final: 28/10/2021
  • Places: 15
  • Orientació: Professional
  • Preu: 450 €
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) i Online
En aquest curs l'alumnat rebrà formació sobre el procés de planificació estratègica
de la comunicació, on es analizarán les diferents fases i s'aportaran eines
per fer front a cadascuna d'elles. Es farà especial èmfasi en la fase de
investigació i diagnòstic, en l'estratègia i planificació dels missatges, així com en
el pla operatiu i en l'avaluació, on s'hauran d'establir els indicadors que
permetin mesurar l'assoliment dels objectius proposats.

Itineraris

Aquest curs forma part del màster en Direcció De Comunicació Empresarial I Institucional (4286/1).

Beques i ajuts

Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual

Contacte

Maria Gabriela Madroñero Gualdron

Telèfon: 935812788

Vols rebre més informació?