- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 4478/1
- 1a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 6 ECTS
- Inici: 01/10/2021
- Final: 28/10/2021
- Places: 15
- Orientació: Professional
- Preu: 450 €
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) i Online
En aquest curs l'alumnat rebrà formació sobre el procés de planificació estratègica
de la comunicació, on es analizarán les diferents fases i s'aportaran eines
per fer front a cadascuna d'elles. Es farà especial èmfasi en la fase de
investigació i diagnòstic, en l'estratègia i planificació dels missatges, així com en
el pla operatiu i en l'avaluació, on s'hauran d'establir els indicadors que
permetin mesurar l'assoliment dels objectius proposats.
de la comunicació, on es analizarán les diferents fases i s'aportaran eines
per fer front a cadascuna d'elles. Es farà especial èmfasi en la fase de
investigació i diagnòstic, en l'estratègia i planificació dels missatges, així com en
el pla operatiu i en l'avaluació, on s'hauran d'establir els indicadors que
permetin mesurar l'assoliment dels objectius proposats.
Itineraris
Aquest curs forma part del màster en Direcció De Comunicació Empresarial I Institucional (4286/1).Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Contacte
Maria Gabriela Madroñero Gualdron
Telèfon: 935812788