- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 3171/13
- 13a edició
- Modalitat: Semipresencial
- Crèdits: 9 ECTS
- Inici: 09/10/2020
- Final: 14/11/2020
- Places: 35
- Orientació: Professional
- Preu: 900 ¤
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Casa Convalescència. Hospital Sant Pau. Barcelona
En aquest curs s'estudiaran en profunditat diverses de les eines que s'utilitzen per tal d'articular i dur a terme productes de comunicació digital i campanyes de publicitat dins les agències interactives. Aquestes sessions funcionen com un “cicle de conferències” on l'alumne estudiarà aspectes molt específics. Aquest curs està especialment recomanat a aquells professionals en actiu que ja estiguin familiaritzats amb els processos estratègics i creatius però que desitgin actualitzar els seus coneixements.
Continguts
Durant aquestes sessions els alumnes rebran xerrades de professionals a manera de "cicle de conferències", que els mostraran les diferents eines i disciplines específiques del panorama de la comunicació digital i interactiva: bloc màrqueting, mobile i apps, tecnologies associades a la comunicació digital, comerç electrònic, usabilitat, advergaming, etc.Itineraris
Aquest curs forma part del màster en Estratègia i Creativitat Digital.(2193)Beques i ajuts
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Centres col·laboradors
Double You
Anuntis
Contacte
Eduard Bonet Cos
Telèfon: 935812865