Curs en Economia i Màrqueting del Sector de Vins

Continguts

- Economia i normativa sectorial
- Màrqueting i activitat comercial
- Estudi d'estratègies d'empresa

El curs en Economia i Màrqueting del Sector de Vins forma part del màster Experimental en Viticultura, Enologia, Economia i Màrqueting del Sector Vitivinícola.

Requisits d'accés

- Diplomatura o llicenciatura amb o sense experiència prèvia en el sector vitivinícola.

- També s'acceptaran alumnes amb experiència en aquest àmbit que, si no tenen la titulació d'accés requerida i superen el programa, rebran un certificat.

Contacte

Lídia Malivern Casals

Telèfon: 938900211

Correu electrònic: lmalivern@gencat.cat

Curs d'especialització UAB

2a Edició
Places: 24
Orientació: Professional
10 ECTS
Codi de l'estudi: 2423/2
Modalitat: Presencial
Lloc: Estació de Vinicultura i Enologia de Vilafranca del Penedès. Pl. Àgora 2, Vilafranca del Penedès (Barcelona)
Dates: del 01/05/2010 al 30/06/2010
Idioma de docència:
Castellà (50%), Català (50%)
Interuniversitari:
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat de Barcelona
Centres responsables:
Departament de Ciència Animal i dels Aliments
Centres col·laboradors:
Institut Català de la Vinya i el Vi
Centre Especial de Recerca Planta de Tecnologia dels Aliments de la UAB
Títol que s'obté:
Acreditació d'aprofitament en Economia i Màrqueting del Sector de Vins

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.