- Curs d'especialització UAB
- Codi de l'estudi: 2423/2
- 2a edició
- Modalitat: Presencial.
- Crèdits: 10 ECTS
- Inici: 01/05/2010
- Final: 30/06/2010
- Places: 24
- Orientació: Professional
- Preu: 900 €
- Idioma de docència: Castellà (50%), Català (50%)
- Lloc: Estació de Vinicultura i Enologia de Vilafranca del Penedès. Pl. Àgora 2, Vilafranca del Penedès (Barcelona)
Continguts
- Economia i normativa sectorial- Màrqueting i activitat comercial
- Estudi d'estratègies d'empresa
El curs en Economia i Màrqueting del Sector de Vins forma part del màster Experimental en Viticultura, Enologia, Economia i Màrqueting del Sector Vitivinícola.
Beques i ajuts
Consulta tota la informació sobre possibilitats de beques i ajuts a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Interuniversitari
Universitat Autònoma de Barcelona
Universitat de Barcelona
Centres responsables
Departament de Ciència Animal i dels Aliments
Centres col·laboradors
Institut Català de la Vinya i el Vi
Centre Especial de Recerca Planta de Tecnologia dels Aliments de la UAB
Contacte
Lídia Malivern Casals
Telèfon: 938900211