• Curs d'especialització UAB
  • Places: 30
  • Orientació: Acadèmica, Professional
  • Preu: 350 €
  • Idioma de docència: Català (70%), Castellà (30%)
  • Lloc: Escola de Postgrau, Campus UAB, Bellaterra (Barcelona)
El programa es crea en col.laboració amb l'Associació TDAH Vallès per oferir una alternativa acadèmica específica i un aprofundiment en l'estudi de els diferències individuals i la seva diferenciació amb els trastorns d'aprenentatge a l'aula, orientada a estudiants i professionals dels àmbits de la psicologia i l'educació. La necessitat de capacitar als professionals de l'educació amb coneixements específics per poder actuar millor a les aules es fa evident arrel de la quantitat de programes formatius privats que s'ofereixen des de les diferents associacions i entitats sensibilitzades amb el problema i abordatge de les diferències individuals i dels trastorns d'aprenentatge. Un problema que explica en part, el 20% de fracàs escolar de la població espanyola (Informe Pisa, 2009).

El curs és de caire teòric i pràctic. S'estructura en dos grans blocs:

En el bloc teòric de 20h de durada, s'exposen aspectes relacionats amb la descripció, la classificació, avaluació i abordatge educatiu i terapèutic de les diferències individuals en els trastorns del neurodesenvolupament.

En el bloc pràctic, de 12h de durada, s'exposaran estudis de casos que l'alumne haurà de resoldre. Es realitzaran exercicis d'aprofitament de la matèria impartida i aprenentatge basat en problemes (APB), sota la tutoria dels professors del curs.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Psicologia Clínica i de la Salut

Centres col·laboradors

Associació TDAH Vallès

Anna Muro

Telèfon: 935814452

Vols rebre més informació?