Curs en Customer Experience i Design Thinking: Noves Estratègies per Acostar-se al Consumidor

Presentació

Avui la comunicació va més enllà de la revolució digital, utilitza com a eix clau de desenvolupament de les relacions presents i futures amb els nous insights dels consumidors, basats en emocions.
¿Quines implicacions té?
- Nous perfils de target.
- Replantejament en el branding.
- Estratègies omnicanal diferencials.
- Màrqueting mix evolucionats.
- Noves tecnologies disruptives per apropar-nos amb propostes de valor.
El Customer Experience ho entenem com la suma de totes les interaccions que un client té amb els productes o serveis d'una empresa o marca.
És la nova realitat per afrontar al client i el futur de la relació entre tots dos
Consta d'unes característiques essencials:

- Diàleg senzill, directe i clar, coneixent el "journey map"
- El procés de compra ha de ser memorable i generar repetició
- És un eix transversal de companyia
- Hem de crear experiències WOW que excedeixin les expectatives del client

Continguts

Noves Tendències i el Gran Canvi
Customer Experience and Desing Thinking

Objectius

Desenvolupar i ampliar els coneixements dels alumnes en l'àmbit del Customer Experience i el Design Thinking i la planificació de la marca en termes de màrqueting i comunicació. Creació i gestió de les marques amb una especialització i professionalització. En les ultimes tendències del mercat Per a això s'utilitza en gran mesura el mètode del cas, a través del qual els alumnes treballen casos reals que han de resoldre normalment en equip per contribuir així al desenvolupament de les seves capacitats (negociació, flexibilitat, coneixement de diferents punts de vista, etc.)

Requisits d'accés

S'acceptaran alumnes de qualsevol titulació universitària

Sortides professionals

Especialistes en investigació de la comunicació, Planners en agències de publicitat, Planners en centrals de mitjans, Planners a anunciants, Planners digitals, Responsables de marca, Consultors de marca, Estrategs d'identitat (comunicació) corporativa i de marca, Analistes estratègics en valoració i reputació comunicacional de la marca, Creadors de tendències, Cool Hunting, Directors de comunicació en empreses, directors de comptes en agències de comunicació, agències BTL, Digital Planners.

Contacte

Jesica Ana Florencia Menendez Signorini

Telèfon: 935814468/ 664334366

Correu electrònic: Master.publicitat@uab.es

Curs d'especialització UAB

1a Edició
Places: 20
Orientació: Professional
9 ECTS
Codi de l'estudi: 3964/1
Preu: 1125 ¤
Preu especial: 1013¤
Col·lectiu d'aplicació: Alumnes de Graus o Màsters de la UAB i persones amb un 10% de minusvalidesa

Veure el detall del preu

Modalitat: Semipresencial
Dates: del 02/09/2019 al 01/11/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Customer Experience i Design Thinking: Noves Estratègies per Acostar-se al Consumidor

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.