Curs en Curs d'Actualització en Psicogeriatria: Demències Reversibles

Presentació

Continguts

EL DIAGNÒSTIC DE DEMÈNCIA S'ASSOCIA A UNA SÍNDROME PROGRESSIVA I IRREVERSIBLE, PERÒ LA PREVALENÇA DE LES DEMÈNCIES REVERSIBLES I POTENCIALMENT CURABLES, NO ÉS MENYSPREABLE I RONDA EL 15%. LES CAUSES MÉS FREQÜENTS DE DEMÈNCIES REVERSIBLES I TRACTABLES INCLOUEN ALTERACIONS TOXICOMETABÒLIQUES, INFECCIONS, ÚS DE FÀRMACS, LA HIDROCEFÀLIA OBSTRUCTIVA, MALALTIES PSIQUIÀTRIQUES, AUTOIMMUNES I VASCULARS, ENTRE D'ALTRES.
ÉS IMPORTANT QUE EL CLÍNIC ESTIGUI ALERTA DAVANT LA SIMPTOMATOLOGIA INDICATIVA DE SÍNDROMES DE DETERIORAMENT COGNITIU QUE, TRACTATS A TEMPS, PODEN SIGNIFICAR LA DIFERÈNCIA ENTRE LA RECUPERACIÓ O EL DECLIVI DEFINITIU.

- DEMÈNCIES REVERSIBLES, DEMÈNCIES CURABLES?
- HIDROCEFÀLIA NORMOTENSIVA
- DEMÈNCIES CARENCIALS
- DEMÈNCIES PER TÒXICS
- DEMÈNCIES D’ORIGEN INFECCIÓS
- DEMÈNCIES I FÀRMACS
- DEMÈNCIES I MALALTIA PSIQUIÀTRICA

Requisits d'accés

Llicenciats en Medicina o Psicologia. Diplomats en Infermeria, treball social o Teràpia Ocupacional

Manuel Sánchez Pérez

Telèfon: 937752200

Correu electrònic: msanchez.hsagratcor@hospitalarias.es

Web: http://www.masterpsicogeriatria.com

Curs d'especialització UAB

22a Edició
Places: 50
Orientació: Acadèmica, Professional
1,2 crèdits
Codi de l'estudi: 1991/22
Preu: 100 ¤
Preu especial: 50¤
Col·lectiu d'aplicació: Ex Alumnes del Màster i Diplomatura de Postgrau

Veure el detall del preu

Modalitat: Presencial
Lloc: Hospital de Sant Rafael. Passeig de la Vall d’Hebron, 107. 08035 Barcelona
Dates: del 22/11/2019 al 23/11/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal
Centres col·laboradors:
Germanes Hospitalàries Sagrat Cor Martorell
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament en Curs d'Actualització en Psicogeriatria: Demències Reversibles

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.