Curs en Comunicació 4.0 i Experiencial. Estratègia de Marca

Presentació

La comunicació, així com el màrqueting 4.0 i experiencial responen als objectius que es plantegen en el segle XXI i té com a objectiu principal establir relacions amb el consumidor, establint valors racionals, però prioritzant els vincles emocionals.
Comunicació 4.0 i estratègia de marca: Màrqueting i comunicació amb propòsit social. Col.laboració marca i Societat. Humanització de la marca. Valors emocionals i Big Data. Hiperconnectivitat. Omnicanal. 360º. integrats. Omnidireccionalidad
Construcció des de la Comunicació 4.0 i gestió de l'experiència.
Construcció de l'experiència:
Elaboració de protocols de gestió, Matrius, Elements sensorials.

Continguts

- Comunicación 4.0 y estratègia de marca:
C4.0 i Estratègia de marca: Objectius
C4.0 Introducció i reptes:
Etapes: 1.0; 2.0; 3.0; 4.0
Màrqueting i comunicació amb propòsit social. Col.laboració marca i Societat. Humanització de la marca. Valors emocionals i Big Data. Hiperconnectivitat. Omnicanal. 360º. integrats. Omnidireccionalidad
Anàlisi de casos
Planificació i decisió:
Estudi i Anàlisi d'experiències, Desenvolupament de la plataforma; Vectors de posicionament, PVE, Planificació.
Anàlisi de casos.
Market Busters 4.0 Strategic Moves
Modificar experiències, modificar Ofertes, Anàlisi de casos.

- Construcción desde la Comunicación 4.0 y gestión de la experiència:
Construcció de l'experiència:
Elaboració de protocols de gestió, Matrius, Elements sensorials.
Anàlisi de casos.
Valors experiencials de la marca.
Instruments d'anàlisi i planificació:
Top of Mind
Les Deu regles de Schmidtt
tècniques Blueprint
casos pràctics
La diferenciació. "Value for Money":
Experiències reals o percebudes, Valors, Tipologies d'USP, Copy Strategy.
Anàlisi de casos.
Planificació del projecte:
Estructura, planificació i presentació.
Avaluació de resultats.

- Treball final:
Elaboració i presentació d'una estratègia i planificació de la comunicació 4.0 i experiencial d'un anunciant en base a un briefing donat per una empresa

Objectius

Desenvolupar i ampliar els coneixements dels alumnes en l'àmbit de la Comunicació 4.0 i Experiencial, la planificació de la marca en termes de màrqueting i comunicació. Creació i gestió de les marques amb una especialització i professionalització. En línia amb les ultimes tendències del mercat Per a això s'utilitza en gran mesura el mètode del cas, a través del qual els alumnes treballen casos reals que han de resoldre normalment en equip per contribuir així al desenvolupament de les seves capacitats (negociació, flexibilitat, coneixement de diferents punts de vista, etc.)

Pràctiques

Inicialment no s'ofereixen, però a través de l'adreça del Curs es va a treballar per intentar establir el major nombre de convenis de pràctiques extracurriculars amb empreses (departaments de màrqueting i agències de publicitat)

Requisits d'accés

S'acceptaran estudiants de qualsevol titulació universitària

Sortides professionals

Especialistes en investigació de la comunicació, Planners en agències de publicitat, Planners en centrals de mitjans, Planners a anunciants, Planners digitals, Responsables de marca, Consultors de marca, Estrategs d'identitat (comunicació) corporativa i de marca, Analistes estratègics en valoració i reputació comunicacional de la marca, Creadors de tendències, Cool Hunting, Directors de comunicació en empreses, directors de comptes en agències de comunicació, agències BTL, Digital Planners.

Contacte

Jesica Ana Florencia Menendez Signorini

Telèfon: 935814468/ 664334366

Correu electrònic: master.publicitat@uab.cat

Curs d'especialització UAB

1a Edició
Places: 20
Orientació: Professional
9 ECTS
Codi de l'estudi: 3973/1
Preu: 1125 ¤
Preu especial: 1013¤
Col·lectiu d'aplicació: Alumnes de Graus o Màsters de la UAB
Preu especial: 1013¤
Col·lectiu d'aplicació: Alumnes amb un a minusvalia del 10% o superior

Veure el detall del preu

Modalitat: Semipresencial
Dates: del 01/10/2019 al 20/12/2019
Idioma de docència:
Castellà (100%)
Centres responsables:
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Títol que s'obté:
Certificat d'aprofitament del curs Comunicació 4.0 i Experiencial. Estratègia de Marca

Contacta directament amb la coordinació del programa *Camps obligatoris

Rebràs còpia de la teva consulta per e-mail immediatament i a més t'adjuntem un PDF amb tota la informació del programa.