• Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3973/2
  • 2a edició
  • Modalitat: Semipresencial
  • Crèdits: 9 ECTS
  • Inici: 11/01/2021
  • Final: 23/05/2021
  • Places: 20
  • Orientació: Professional
  • Preu: 1200 ¤
  • Idioma de docència: Castellà
La comunicació, així com el màrqueting 4.0 i experiencial responen als objectius que es plantegen en el segle XXI i té com a objectiu principal establir relacions amb el consumidor, establint valors racionals, però prioritzant els vincles emocionals.
Comunicació 4.0 i estratègia de marca: Màrqueting i comunicació amb propòsit social. Col.laboració marca i Societat. Humanització de la marca. Valors emocionals i Big Data. Hiperconnectivitat. Omnicanal. 360º. integrats. Omnidireccionalidad
Construcció des de la Comunicació 4.0 i gestió de l'experiència.
Construcció de l'experiència:
Elaboració de protocols de gestió, Matrius, Elements sensorials.

Continguts

- Comunicación 4.0 y estratègia de marca:
C4.0 i Estratègia de marca: Objectius
C4.0 Introducció i reptes:
Etapes: 1.0; 2.0; 3.0; 4.0
Màrqueting i comunicació amb propòsit social. Col.laboració marca i Societat. Humanització de la marca. Valors emocionals i Big Data. Hiperconnectivitat. Omnicanal. 360º. integrats. Omnidireccionalidad
Anàlisi de casos
Planificació i decisió:
Estudi i Anàlisi d'experiències, Desenvolupament de la plataforma; Vectors de posicionament, PVE, Planificació.
Anàlisi de casos.
Market Busters 4.0 Strategic Moves
Modificar experiències, modificar Ofertes, Anàlisi de casos.

- Construcció des de la Comunicació 4.0 i gestió de la experiència:
Construcció de l'experiència:
Elaboració de protocols de gestió, Matrius, Elements sensorials.
Anàlisi de casos.
Valors experiencials de la marca.
Instruments d'anàlisi i planificació:
Top of Mind
Les Deu regles de Schmidtt
Tècniques Blueprint
Casos pràctics
La diferenciació. "Value for Money":
Experiències reals o percebudes, Valors, Tipologies d'USP, Copy Strategy.
Anàlisi de casos.
Planificació del projecte:
Estructura, planificació i presentació.
Avaluació de resultats.

- Treball final:
Elaboració i presentació d'una estratègia i planificació de la comunicació 4.0 i experiencial d'un anunciant en base a un briefing donat per una empresa.

Sortides professionals

Especialistes en investigació de la comunicació, Planners en agències de publicitat, Planners en centrals de mitjans, Planners a anunciants, Planners digitals, Responsables de marca, Consultors de marca, Estrategs d'identitat (comunicació) corporativa i de marca, Analistes estratègics en valoració i reputació comunicacional de la marca, Creadors de tendències, Cool Hunting, Directors de comunicació en empreses, directors de comptes en agències de comunicació, agències BTL, Digital Planners.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Contacte

Jesica Ana Florencia Menendez Signorini

Telèfon: 935814468/ 664334366

Vols rebre més informació?