Activitats d'Orientació Professional (grupals)

Sessions formatives grupals

Activitats d'Orientació Professional

El Servei d’Ocupabilitat de la UAB ofereix activitats formatives per impulsar la inserció laboral de l’alumnat. Gràcies a una aliança amb Barcelona Activa, ha organitzat un cicle de sessions en línia (a Microsoft Teams) que tenen una durada aproximada d'entre 60 i 120 minuts. Sempre gratuïtes, volen proporcionar coneixements útils per incorporar-se al mercat laboral amb el màxim possible de garanties.

Les temàtiques han estat escollides per les Facultats i Escoles de la UAB per a complementar els plans d’estudis de les seves persones estudiants i inclouen la gestió emocional de la incertesa, els canals de cerca de feina, l’elevator pitch, l’entrevista de selecció, el networking o el teletreball, entre altres. Totes les activitats són impartides per persones expertes en la matèria.

Logotip de Barcelona ActivaPer tal d’accedir a les activitats, cal que l’alumnat es registri a la Plataforma de Barcelona Activa en aquest enllaç. Un cop fet això, ha d'obrir l'enllaç d'inscripció específic de cada sessió i inscriure’s amb el codi UABACTIVA. Finalment, rebrà un enllaç per connectar-se a les reunions corresponents de Microsoft Teams.

Consulteu la programació d'Activitats d'Orientació Professional, amb els enllaços d'inscripció de cada sessió, en la nostra agenda web (veure columna de la dreta o portada del nostre web).