Vídeo de presentació del Codi de Bones Pràctiques

IMG_Noticia_CodiBonesPractiques

Vídeo de l'acte de benvinguda dels estudiants de doctorat de primer curs, que es va fer a la Facultat de Filosofia i Lletres el 31 de gener, a les 11 h, va incloure la presentació del codi de bones pràctiques de recerca a la UAB.

24/04/2019

El passat  31 de gener, a les 11 h, es  va realitzar una sessió de benvinguda dirigida als estudiants de doctorat de primer curs. L’acte, que es va celebrar a l’auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres, es centra en el doctorat com a etapa formativa, en l’ètica durant la recerca i en les bones pràctiques.

L’apertura de l’acte va anar a càrrec d'Armand Sánchez, vicerector de Recerca i Transferència. Després de la benvinguda, José Luis Molina, professor del Departament d’Antropologia Social i Cultural, va presentar el Codi de bones pràctiques de recerca a la UAB. Durant l’acte, Begoña Miñarro, tècnica de Projectes Estratègics de la UAB, va parlar de la carta europea de l’investigador i de la iniciativa EURAXESS, una xarxa que dona suport als investigadors en qüestions administratives importants quan es traslladen.
Les conferències van ser impartides per Carme Tost, responsable de la Unitat Tècnica de Doctorat, queva fer una introducció a la plataforma Sigma i a la gestió del portafoli de la pàgina web de l’Escola de Doctorat; Manuel Gerpe, Síndic de Greuges de la UAB, que va introduir la feina que fa l’oficina del Síndic de Greuges de la Universitat; i Sara Moreno, vicerectora d’Alumnat i d’Ocupabilitat, que va presentar la Xarxa Alumni i les activitats de Dinamització Comunitària.

La sessió estva especialment orientada als estudiants de doctorat de primer curs. Tot i això, també estava oberta a la resta de doctorands i directors, ja que els temes poden ser també d’interès per a tothom.