ERROR GRAVE Header 1, -111 ERROR GRAVE Header 1, -111

No se ha recibido la lista de Headers: ERROR = -111
Jornada de benvinguda al Doctorat
02.12.2019  -  Doctorats en 'Geografia', 'Demografia', 'Turisme' i 'Estudis de Gènere: Cultures, Societats i Polítiques'. Dijous 19 de desembre de les 10:00 a les 13:00 hores a la Sala de Juntes de la Facultat de Filosofia i Lletres

Benvolgut alumnat i professorat director i tutor,

Us convoquem a la propera reunió anual d'inici de curs, que tindrà lloc el proper dijous 19 de desembre de 10:00 a 13:00 a la Sala de Juntes de la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB.

Com cada any, farem una breu introducció informativa sobre qüestions acadèmiques i administratives del Doctorat i a continuació (11:00) tindrem a la Dra. Joana Maria Pujadas Mora (investigadora al Centre d'Estudis Demogràfics, UAB i professora de la Universitat de Barcelona) que ens explicarà Com realitzar un article acadèmic. La sessió de la Dra. Pujadas tindrà una part expositiva i una altra per rebre preguntes sobre casos concrets que es plantegin in situ.

Aquesta és una activitat formativa per a l'alumnat, per la qual s'atorgarà el corresponent certificat d'assistència.

La reunió, com sabeu, és important sobretot per l’alumnat de primer curs. Hi són convocats/des els/les alumnes dels Programes de Doctorat del Departament (Geografia, Demografia, Turisme) i els coordinats actualment des del Departament (Estudis de Gènere: Cultures, Societats i Polítiques).

Confirmeu, si us plau, la vostra assistència a l’Alba Palma (alba.palma@uab.cat).

Moltes gràcies. Ben cordialment,

Montserrat Solsona