ERROR GRAVE Header 1, -111 ERROR GRAVE Header 1, -111

No se ha recibido la lista de Headers: ERROR = -111
Els estudis de Geografia, 51ens en el rànquing de Xangai
Geo_ranquing_Xangai 02.09.2019  -  Els estudis de Geografia de la UAB milloren vint-i-sis posicions en el rànquing de Xangai (ANRW), essent els primers de l’estat, seguits pels de la UCM

Les darreres setmanes s’han actualitzat dos dels rànquings internacionals més prestigiosos, l’Academic Ranking of World Universities de Xangai (2019) i el QS World University Ranking by Subject (2020). En el ARWU, en què, dels estudis organitzats per la nostra facultat, només es tenen en compte els de Geografia, aquests ocupen la 51a posició mundial, essent els primers de tot l’Estat seguits pels de la UCM que ocupen la 103a posició.
En canvi, el QS fa l’anàlisi de la posició global de la Facultat de Filosofia i Lletres i de força més estudis del nostre centre, el resultat de la qual és el següent. En l’àmbit general d’Arts & Humanities, la Facultat se situa en la 145 posició, essent la tercera de tot l’Estat, després de la UCM i la UB.
Els estudis d’Arqueologia i de Geografia se situen en el grup entre les 51 i 100 millors institucions, igualment com els corresponents de la UCM. Els estudis d’Anglès mantenen la tercera posició de l’Estat, situant-se en el grup d’universitats entre el 151 i el 200. Finalment els estudis d’Història, de Filosofia i de Llengües Modernes ocupen la quarta posició de l’Estat i se situen, els dos primers entre les posicions 151 i 200, i els darrers entre les posicions 51 i 100

Ir a Noticias

2019 Universitat Autònoma de Barcelona