A A A Contrast +/- Castellano   English
ENGINEER WELCOME DAY 2018 #EWD18
WelcomeDay2018 03.10.2018  -  El Consell d'Estudiants de l'Escola d'Enginyeria organitza el dijous 11 d'octubre, conjuntament amb l'Escola d'Enginyeria, una jornada de Benvinguda per als estudiants del centre, l'Engineering Welcome Day.
L'esdeveniment servirà per començar el curs posant-nos cara i apropant els estudiants d'altres graus i els propis de classe. La trobada tindrà lloca a l'exterior de l'Escola d'Enginyeria i serà moment per aprofitar i gaudir d'una bona estona plena d'emocions i sorpreses, amb moltes activitats programades.
L'horari del Welcome Day és el següent:
  • De 12h a 17h activitats col’ectius (a l’Escola d’Enginyeria i a l’exterior).
  • De 17h a 19h comença la Gimcana (serà necessària una inscripció prèvia*)
  • De 19h a 21h inici de la Welcome Party a l’exterior de l’Escola d’enginyeria amb Dj i servei de barra.
*Les inscripcions per a participar-hi tindran lloc al Consell d’Estudiants de l’Escola d’Enginyeria amb el pagament previ de 2 euros. Serà indispensable l’aportació del DNI.
Us hi esperem!

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu