A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
SAP.io i Lufthansa Innovation Hub us conviden a participar a l'AVIATION BLOCKCHAIN ​​CHALLENGE
Aviation Blockchain Challenge 18.07.2018  -
Teniu una idea basada en la blockchain que creieu que és el que està esperant la indústria de l'aviació? Aquest repte és per a vosaltres. La combinació de l'ecosistema d'innovació de Lufthansa i l'experiència massiva de la indústria, juntament amb l'accés a les tecnologies i la tutoria SAP, us permetran posar la vostra idea apunt.

Un concurs d'idees de Lufthansa Innovation Hub i SAP.iO està buscant solucions basades en blockchain que optimitzin l'experiència del viatger i facin que els processos, les cadenes de subministrament i els fluxos de treball de manteniment en les aerolínies siguin més fluids i estiguin millor interconnectats.

Heu de tenir en compte els següents terminis:
  • Fase 1: enviament d'idees fins al 31 d'agost
  • Fase 2: Tutories amb LIH i SAP.iO
  • Fase 3: Final Pitch el 23 d'octubre
Les sol·licituds es poden fer a través dels següents enllaços:
CATEGORIES
L'AVIATION BLOCKCHAIN ​​CHALLENGE us ofereix l'oportunitat d'abordar els problemes actuals i demostrar que l'entusiasme, la creativitat i el treball en equip poden proporcionar solucions a les següents categories:

Desafiament del viatger: feu que l'experiència del viatge sigui més eficient i convenient. Les idees d'aquesta categoria han de tenir com a objectiu proporcionar valor als passatgers durant tot el recorregut, inclosos tots els aspectes diferents, com ara processos de reserva i compra, programes de fidelització, identificació, etc.

Repte de la línia aèria: feu que les operacions de les línies aèries siguin perfectes i precises. La seva idea (s) hauria d'ajudar a millorar les operacions mitjançant l'intercanvi de dades entre els límits de l'empresa o entitat d'una manera veritablement correcta

Repte dels proveïdors: feu que la cadena de subministrament i el manteniment siguin transparents i interconnectats. Pot la seva idea revolucionar un (o tot) aspecte de les cadenes de subministrament de l'avió i el manteniment de l'avió, inclòs el seguiment de documents, la digitalització i verificabilitat de la documentació.

CONDICIONS
Les startups recent en fase de creació són benvingudes com qualsevol altre equip, sense ser una empresa registrada.
Totes les idees han de resoldre un problema dins de les tres categories amb una solució basada en blockchain.
Igual que blockchain, les bones idees es reparteixen per tot el món. Per tant, pot participar qualsevol persona d'arreu del món, no obstant això, els finalistes han d'estar físicament presents al Fòrum d'Innovació de Lufthansa a Frankfurt, Alemanya, el 23 d'octubre de 2018 per presentar les seves idees.
Autor  Escola d'Enginyeria UAB
Aviation Blockchain Challenge

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu