A A A Contrast +/- Castellano   English
BRAINPORT, EINDHOVEN: Pràctiques i feina en una regió tecnològica i innovadora
Programa mobilitat internacional Brainport Eindhoven 18.07.2018  -
Ets estudiant o recent graduat del sector TIC, amb nacionalitat espanyola, i estàs buscant actualment oportunitats d'una carrera amb futur a l'estranger? Us presentem el programa de pràctiques de Brainport, una gran oportunitat per obtenir experiència laboral a l'estranger.

El programa de pràctiques de Brainport ofereix trobades entre estudiants del sector TIC que busquen pràctiques a l'estranger i empreses Brainport que ofereixen llocs de pràctiques. Els estudiants tindran una una gran possibilitat d'incorporar-se a les empreses després d'haver acabat el període de pràctiques.

Beca Erasmus +
Erasmus + és un programa europeu que ofereix ajuts per a estudiants a treballar a l'estranger. S'ha realitzat una aliança amb el programa de pràctiques de Brainport per tal que formi part del programa Erasmus +. Per sol·licitar una beca Erasmus +, cal estar en el darrer any d'estudis i a punt de graduar-se Poseu-vos en contacte amb la Gestió Acadèmica de l'Escola d'Enginyeria per a més informació.

Seguidament us deixem unes dades i terminis d'interès:
  • Les persones interessades han d’enviar un CV i carta de motivació en anglès, concretant les dates en els quals voldrien fer la mobilitat a l’adreça occupational.mobility@uab.cat
  • S'ha de fer, com a mínim, amb un mes d’antelació respecte els terminis de sol·licitud de beques del programa que són el 3/SETEMBRE, 1/OCTUBRE i 1/DESEMBRE.
Autor  Escola d'Enginyeria UAB
Brainport Traineeship Program Eindhoven

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu