A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
Preeinscripció a la 2a edició del Postgrau de 'Processament de Big Data per les ciències de la vida'
Imatge del postgrau Processament Big Data per a Ciències de la Vida 09.07.2018  -
La 2a edició del Postgrau de 'Processament de Big Data per les ciències de la vida”' està oberta. Aquest curs es farà des de l’octubre de 2018 fins el maig del 2019 a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb la col·laboració de la Fundació i2cat, Sant Joan de Déu Hospital, IDIAP Jordi Gol, Hospital Consorci Parc Taulí, la Universitat Hospital de Bellvitge i el Centre de Regulació Genòmica (CRG).

El postgrau ha estat desenvolupat amb l’objectiu d’atendre a les necessitats pels professionals que estan familiaritzats amb les noves estratègies, metodologies, eines de processament i d’anàlisis, les quals s’utilitzen al camp del Big Data a les ciències de la vida. Algunes companyies de BIB i de tecnologia, com per exemple IBM i Microsoft, també hi col·laboraran. Aquesta iniciativa d’entrenament la promou i coordina Bioinformàtics Barcelona.

El curs està enfocat principalment als graduats en els següents àmbits: Ciències de la salut (ex: fisioteràpia o infermeria), Biociències (ex: biologia o bioinformàtica), i Tecnologia (ex: enginyeria informàtica).

El curs de postgrau s’ofereix en modalitat on-site i s’organitza en cinc mòduls teòrics-pràctics. Inclou un projecte integratiu final co-dirigit per professors en l’àmbit de Ciències de la computació i Ciències de la vida.

Els temes que s’adreçaran durant el curs són:
  • Adquisició i processament d’informació
  • Conceptes d’emmagatzematge i bases de dades
  • Visualització i adquisició de coneixements de grans conjunts de dades en les Biociències
  • Conceptes de coneixement automàtic (machine learning)
  • Infraestructures de processament de dades
Autor  Escola d'Enginyeria
Póster Processament Big Data per a Ciències de la Vida

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu