A A A Contrast +/- Castellano   English
Matrícula oberta al curs 'Qualitat en Big Data per a Ciències de la Vida'
Imatge del curs d’especialització “Qualitat en Big Data per a Ciències de la Vida” 09.07.2018  -
Ja està oberta la matrícula per al nou curs d’especialització “Qualitat en Big Data per a Ciències de la Vida” que iniciarà la docència el proper 5 d’octubre de 2018 a la Casa Convalescència de Barcelona.

Aquesta iniciativa formativa serà impartida per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb la col·laboració de l’empresa Bigfinite, i l’impuls i coordinació de Bioinformàtics Barcelona. Té com a objectiu principal, dotar l’estudiant de les eines necessàries per a la correcta avaluació, implementació i manteniment de les tecnologies Big Data en entorns regulats, orientats especialment cap a la indústria biotech i farmacèutica així com per a contextos d’investigació mèdica.

L’estudiant adquirirà les habilitats professionals i coneixements tecnològics necessaris per gestionar sistemes de qualitat per entorns de producció farmacèutica, biotecnològica i mèdica enfocats a l’ús de la informació generada per sistemes de Big Data. El programa presenta un marc tecnològic combinat amb normatives internacionals com les Good Manufacturing Practices, ISO i guies com les ICH FDA o Data Integrity. Així mateix, és un objectiu fonamental del curs proveir les eines necessàries  per la validació de processos on intervinguin sistemes tecnològics Big Data.

Dates rellevants:
  • Preinscripció: oberta fins el 30 de Setembre de 2018
  • Matrícula: Oberta fins el 4 d’Octubre de 2018
  • Curs: del 5 d’Octubre de 2018 al 19 de Gener de 2019
Autor  Escola d'Enginyeria UAB
Pòster Curs 'Qualitat en Big Data per a Ciències de la Vida'

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Les notícies més destacades i l'agenda de la UAB
Publicació científica de caràcter divulgatiu
Si vols enviar una notícia fes clic i omple el formulari.
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 33 33
Enviar correu