Jornada d'Orientació professional amb el COAMB
jornades orientacio 21 15.06.2021  -

El proper dilluns 21 de Juny de 12 h a 14 h  recuperem l'activitat d'orientació Professional en col·laboració amb el Col·legi d'ambientòlogues i d'ambientòlegs de Catalunya (COAMB) de forma virtual.

Aquesta activitat va especialment dirigida a l'alumnat de 4ret de CCAA o de 5è d ela Doble, per tal d'oferir una visió diversificada d'algunes de les diferents opcions professionals a les quals podreu accedir-hi en un futur proper.

L'estructura de la sessió està pensada de tal manera que a l'inici es faci una petita introducció i una presentació del COAMB, on s'exposaran els resultats de l'estudi d'inserció laboral dels ambientòlegs i ambientòlogues que s'ha fet aquest 2021.

Una vegada acabi la introducció, s'iniciarà la taula rodona, on cadascun dels ponents que hem convidat (que treballen en diferents sectors del medi ambient) explicaran en què consisteixen les seves feines i ens exposaran les seves experiències en el món laboral.

Al final de la sessió, s'obrirà un torn de preguntes per si algú té algun dubte o comentari a fer.

INSCRIU-T'HI!

Anar a Notícies