L'ICTA celebra el dia de la Diversitat Biològica amb la campanya #biofollower
biofollower 14.05.2021  -

L'Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals ha començat una campanya a les xarxes socials per difondre el paper clau de les persones que participen en programes de seguiment de la biodiversitat. Uneix-te a la campanya i participa!

Des de la UAB hem col·laborat en l’Informe Estat de la Natura 2020 aportant dades i coneixement. Tanmateix, la tasca de difondre la importància de la biodiversitat i dels programes de seguiment no s’atura!

Aprofitant que el proper 22 de maig és el dia de la diversitat biològica ens hem unit a la Campanya #biofollower.

Què és #biofollower?

Una campanya a les xarxes socials per difondre el paper clau de les persones que participen en programes de seguiment de la biodiversitat.

Com hi podem participar?

Les persones que estiguin participant en programes de seguiment de l'ICTA us podeu gravar en vídeo explicant les vostres motivacions i anècdotes de #biofollower.

L'ICTA difondrà aquest vídeo a través de les xarxes socials amb les etiquetes #biofollower i #estatnatura2020, però també podeu difondre’l des de les vostres personals.

Què podeu explicar en aquest vídeos?

·         Com feu el seguiment, quina metodologia seguiu?

·         Què heu vist aquesta setmana (o avui!)?

·         Per què ho feu? Quina motivació us ha portat a ser un #biofollower?

·         Ens expliques alguna anècdota (quina és la cosa més difícil/divertida/estranya que t’ha passat fent el seguiment?).

Calendari

Podeu fer arribar els vídeos fins el mateix 21 de maig a l'adreça comunicacio.icta@uab.cat. La campanya s’activarà del 21 de maig al 5 de juny. Si necessiteu més temps ens el podeu fer arribar dins d’aquest període també (o publicar-ho vosaltres mateixos a les vostres personals fent ús de les etiquetes #biofollower i #estatnatura2020).

Anar a Notícies

2021 Universitat Autònoma de Barcelona