Seminari "El futur de la depuració d'aigües"
Conferència depuradores 20.05.2019  -  El Grau de Ciències Ambientals i el Deganat de la Facultat de Ciències han organitzat un seminari per tractar el canvi de concepte que s'està duent a terme en la depuració d'aigües. Aquest tindrà lloc el 28 de maig a les 14:00h a la Sala de Graus.
El Dr. Julián Carrera Muyo, del Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental, impartirà el seminari "El futur de la depuració d'aigües". El seminari es centrarà en el canvi de concepte que s'està duent a terme en la depuració d'aigües. A més, es presentaran les noves tecnologies de depuració, que tendeixen cap a la auto-sostenibilitat energètica i cap a la recuperació dels recursos presents en les aigües residuals.

El seminari es realitzarà el 28 de maig a les 14:00 a la Sala de Graus de les Facultats de Ciències i de Biociències i és obert a tothom interessat en el tema.

Anar a Notícies

2019 Universitat Autònoma de Barcelona