Novena ediciˇ de la jornada Medi ambient i societat: pautes per a la gestiˇ ambiental
Imatge taula peri˛dica M˙rcia 15.05.2019  -  La jornada es celebrarà a l’Institut d’Estudis Catalans el 5 de juny, corresponent al dia mundial del medi ambient, de 10-14h. Com cada any, les ponències seran a càrrec de dones investigadores, gestores o empresàries, amb la intenció de visualitzar i promoure la tasca que fan o lideren.
L’edició d’enguany s’emmarca en la commemoració de l’establiment del sistema periòdic per Dmitri I. Mendeléiev ara fa cent cinquanta anys. Per això, l’Assemblea General de l’ONU i la UNESCO han proclamat 2019 com l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics.

Per completar la jornada d’enguany, i en el marc de la taula periòdica, s’han seleccionat una sèrie d’elements o famílies que permeten relacionar les seves característiques químiques amb el seu comportament en el medi ambient, el seu ús en tractaments relacionats amb la qualitat de l’aigua o en aplicacions industrials.

L’assistència és gratuïta, però per raons organitzatives cal que us inscriviu al link que hi ha al programa adjunt o directament: https://forms.gle/wx69PYyVrEKD54M57

Programa complet de la jornada.

Anar a NotÝcies

2019 Universitat Autònoma de Barcelona