Premios de Investigación del Consejo General de Enfermeria
IMG_Premi_Arreciado 31.01.2022  -

La Laia Ventura i la Mireia Gomà, exalumnes d'Infermeria de la UAB i la Dra. Antonia Arreciado, professora del Departament han sigut guanyadores de la I edició dels Premios de Investigación del Consejo General de Enfermería a la categoria de Jóvenes promesas de la investigación enfemera.

El projecte guanyador, titulat Presencia familiar durante los procedimientos invasivos en pediatria: percepciones, actitudes y prácticas de las enfermeras, és el resultat de la col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona i l’ Hospital Universitari Vall d’Hebron gràcies a la metodologia d’Aprentatge i Servei (ApS). L’ApS és una proposta educativa on els estudiants es formen i desenvolupen les seves competències acadèmiques metre fan un servei a la comunitat. Els premis, als que s’han presentat un total de 178 projectes, tenen com a objectiu incentivar i motivar als professionals d’Infermeria en l’elaboració i desenvolupament de projectes de recerca, estan dotats de finançament i tenen un termini de dos anys per a la seva realització.

Més informació a https://www.consejogeneralenfermeria.org/

Anar a Notícies