Premi Treballs Fi de Grau
premis 22.04.2022  -

5a edició del Premi a TFG sobre desenvolupament sostenible i justícia global de les facultats de la UAB

L’estudiant del Grau d’Antropologia, Aida Morros, ha o ha obtingut el premi al millor treball del grau a la 5a edició del Premi a Treballs de Fi de Grau sobre desenvolupament sostenible i justícia global de les facultats de la Universitat Autònoma de Barcelona. El treball premiat, tutoritzat per la professora del departament d’antropologia social i Cultural, la Dra. Sílvia Carrasco, porta per títol “Entre les necessitats atribuïdes i les viscudes. Aproximació etnogràfica a la pobreza, l’exclusió i les polítiques públiques” i va ser presentat el 2021. L’acte d’entrega dels premis tindrà lloc el dijous 26 de maig de 12h a 13.30h a la Sala d’actes que comparteixen les facultats de Ciències Polítiques i Sociologia i d’Economia i Empresa, al campus UAB.

Go to News

News archive

From
To