Evandro Oliveira i Ileana Zeler reelegits president i vice-presidenta de la secció Comunicació Estratègica i Organitzacional de l'ECREA
Direccio ECREA 28.10.2022  -

Els professors Serra Húnter del nostre departament, Evandro Oliveira i Ileana Zeler  han estat elegits per segona vegada per a dirigir l'equip de gestió de la secció Comunicació Estratègica i Organitzacional d'ECREA.

Els professors Serra Húnter del nostre departament, Evandro Oliveira i Ileana Zeler  han estat elegits per segona vegada per a dirigir l'equip de gestió de la secció Comunicació Estratègica i Organitzacional en la European Communication Research and Education Association (ECREA), l’associació acadèmica més gran d'investigadors en comunicació a Europa, amb el 86% dels vots.

El Dr. Evandro Oliveira servirà com a president i la Dra. Ileana Zeler com a vicepresidenta fins al 2024. L’equip de direcció de la secció també estarà acompanyat pel Dr. Alessandro Lovari de la Universitat de Cagliari (Itàlia), com a vicepresident.

L'equip va tenir en compte el moment postpandèmic i la necessitat de redefinir i sintonitzar la vida interna de la secció, amb la seva experiència acumulada com a equip, agregant a nous membres i ampliant la participació. Per tant, es van fer tres propostes.

D’una banda, canviar la forma i composició del sistema de candidatura. Mentre que l'equip de gestió de tres membres estarà en el centre, planegen habilitar les funcions de col·laboració que garanteixin la continuïtat entre l'equip actual i els futurs equips. A més de les tasques inherents a l'equip de gestió, s'incorporarà la figura del “Past President” que donarà suport formatiu i servirà de guia per a la nova presidència. Amb aquestes funcions complementàries, l'equip de gestió serà més eficient, la xarxa més forta i la successió de candidatures més sòlida.

D'altra banda, indagar sobre els interessos de recerca dels membres i la seva relació amb la secció. A més, es va expressar el desig de fomentar la comunicació entre els membres i donar major visibilitat a les activitats dels membres ja través de diversos canals.

Link: https://ecrea.eu/Organisational-and-Strategic-Communication

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de