IV convocatòria dels Premis de Recerca en Comunicació Digital 2021
Premis de Recerca en Comunicació Digital 2021 24.05.2021  -

Benvolguts/des,

Volem presentar-vos la IV edició dels Premis de Recerca en Comunicació Digital 2021 per a TFG.

Aquesta convocatòria està organitzada pel Màster en Estratègia i Creativitat Digital de la Universitat Autònoma de Barcelona, i comptem amb el patrocini principal d’Ogilvy, i el patrocini de Prodigioso Volcán i Luk Hiar.

En aquests premis de caràcter internacional, volem premiar tant als estudiants autors dels millors treballs com als seus tutors. L'esforç del tutor és valorat i premiat amb un diploma acreditatiu i a l'estudiant guanyador se li concedeix una dotació econòmica de fins a 750€.

Es poden presentar treballs de les següents temàtiques: comunicació digital, publicitat, estratègia, creativitat, màrqueting o qualsevol altra àrea de la comunicació.

Es poden consultar les bases completes dels premis a la nostra web. Des del 19 de maig està oberta la convocatòria fins el 30 de juny.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a