El Professor Pere Navalles entrevistat a la revista Epicur sobre la importància de l’aroma per identificar una marca comercial | ||||||
![]() |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() “Les olors queden arxivades amb gran precisió en el nostre cervell i al tornar a percebre-les, recordem no únicament el producte i la marca, sinó també el moment en que la provem, amb qui estàvem, on era, i fins i tot, quins comentaris i conclusions es van produir. ¡Això si és memòria!” comenta Pere Navalles a l’entrevista concedida a la Revista Epicur nº 106. És una investigació conjunta de la UAB i el Hospital Clínic on participen més de 50 especialistes: neuròlegs, rinòlegs, farmacèutics, químics, estadistes, i el Professor i Publicista Pere Navalles que dona l’enfoc necessari cap al món de la comunicació empresarial. A l’entrevista avança que la investigació OLMARCAT, després de quasi 4 anys finalitzarà aquest any. |
||||||
![]() |
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
![]() |
||||||
|
||||||
Anar a Notícies |
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Despatx 313 i 311
C/ de la Vinya,Edifici I
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Barcelona
Ubicació google maps
41º 30' 0.34" N
2º 6' 15" E
Xarxes Socials