El Professor Pere Navalles entrevistat a la revista Epicur sobre la importància de l’aroma per identificar una marca comercial
entrevista a la revista Epicur de Pere Navalles 21.06.2011 El departament  - 

“Les olors queden arxivades amb gran precisió en el nostre cervell  i al tornar a percebre-les, recordem no únicament el producte i la marca, sinó també el moment en que la provem, amb qui estàvem, on era, i fins i tot, quins comentaris i conclusions es van produir. ¡Això si és memòria!” comenta Pere Navalles a l’entrevista concedida a la Revista Epicur nº 106.


És una investigació conjunta de la UAB i el Hospital Clínic on participen més de 50 especialistes: neuròlegs, rinòlegs, farmacèutics, químics, estadistes, i el Professor i Publicista Pere Navalles que dona l’enfoc necessari cap al món de la comunicació empresarial.
 

A l’entrevista avança que la investigació OLMARCAT, després de quasi 4 anys finalitzarà aquest any.
Més informació
Enllaç al PDF de l'entrevista a Pere Navalles a la revista Epicur
 
Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Notícies de la UAB
Notícies de la UAB
Contacte
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Despatx I0/224
C/ de la Vinya,Edifici I
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
Barcelona


Ubicació google maps

41º 30' 0.34" N
2º 6' 15" E


Xarxes Socials

   
+34 93 581 15 29
d.publicom@uab.cat
 

 

 

2018 Universitat Autònoma de Barcelona