Últims dies per matricular-se al Màster Oficial en Mitjans, Comunicació i Cultura
Imatge MUMCC 26.09.2022  -

El termini finalitza el 30 de setembre i el màster comença el 10 d’octubre. Si necessites informació personalitzada, pots apuntar-te aquí a la sessió  informativa del 28 de setembre a les 18h.

Queden poques setmanes perquè arrenquin les classes del Màster Oficial en Mitjans, Comunicació i Cultura, impartit per professorat del Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB. Per a les persones interessades, el termini de matriculació acaba el pròxim 30 de setembre i el màster comença el 10 d’octubre. El quadre docent està format per un equip de professorat amb àmplia experiència acadèmica, periodística i de gestió política i cultural.

Aquest màster, que s’imparteix en modalitat presencial i ja va per la seva desena edició, aporta un sòlid i ampli aprofundiment teòric i metodològic amb el qual iniciar la carrera acadèmica en el camp de la comunicació, però també una orientació professional per a aquells que vulguin augmentar els seus coneixements i les seves competències en el camp del periodisme i dels mitjans de masses.

Si t’ho estàs pensant, el 28 de setembre a les 18h tindrà lloc una sessió informativa oberta a tothom en el marc de la Fira Virtual de Màsters de la UAB. Trobaràs més informació i el formulari d’inscripció en aquest enllaç, dins l’apartat ‘Comunicació i Periodisme’.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies