Es publica en obert el llibre Hate speech and polarization in participatory society, que inclou un capítol coescrit per Carme Ferré-Pavia
Portada del llibre Hate speech 05.04.2022  -

El llibre Hate speech and polarization in participatory society, editat per Marta Pérez-Escolar y José M. Noguera, ja es pot consultar de manera accessible i gratuïta gràcies al premi que li ha atorgat la iniciativa internacional Knowledge Unlatched GmbH, que busca fomentar el format Open Acces per a monografies i revistes acadèmiques de l’àmbit de les ciències socials i humanitats.

La professora titular del Departament Carme Ferré-Pavia i la investigadora Gisella Meneguelli han escrit el capítol “Hate speech and social polarization in Brazil: from impeachment to Bolsonaro”. Hi aborden el cas brasiler, on la divisió entre bolsonaristes i partidaris de polítiques més social, i, sobretot del Partit dels Treballadors, deixa exemples d’intensos discursos d’odi, centrats els últims anys en l’assetjament contra l’expresidenta Dilma Rousseff.

L’obra premiada porta el segell de l’editorial Routledge i forma part d’un volum de la col·lecció Media, Communication and Politics.

Podeu llegir i descarregar el llibre aquí.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies